רבין

דף הבית >  רבין
ממלכתייסודי
 
 

שם הייחודיות:


" נבחרות של הגשמה עצמית "
שנת הקמה של בית ספר: 1999
מספר תלמידים תשע"ז:  503
 

הבטחה חינוכית:


צוות ביס רבין פועל ללא לאות להגשמת כל שאיפה חינוכית ולכיבוש פסגות של מצוינות בכל תחומי העניין והדעת. ביה"ס מאפשר לכל באיו- תלמידים ומורים, סביבה חינוכית מקדמת ומפתחת, מבוססת אמונה ובטחון ביכולותיהם, מעודדת מעוף, מימוש כישורים וכישרונות ייחודיים ושואפת להישגים ולמצוינות במגוון עשיר של תחומים. ביה"ס שואף להקנות בסיס ערכי יהודי-ישראלי, לחזק את זיקתם למורשת ולתרבות היהודית דרך לימודי ארץ ישראל, ספרות, שפה ומסורות יהודיות חובקות עולם. תפישת החינוך של ביהס שואפת להקנות לתלמידים את היכולת לפרוץ גבולות ולהגשים כל חלום אישי דרך אמונה ותעוזה. ביהס מרחיב ומעצים את מגמת הספורט ומייצר עבור התלמידים מרחבים ייחודיים ללמידה משמעותית

מימד פדגוגי

מימד פדגוגי

הטעמת הייחודיות בתחום הפדגוגי באה לידי ביטוי באמצעות: חדשנות חינוכית- מודלים פדגוגיים חדשניים מותאמים לתפקודי הלומד במאה ה-21 בדגש על מודל הנבחרת.
התייחסות לממדים של זמן מקום והערכה. כישורי חיים/דיאלוג- דיאלוג בין מחנכים לבין תלמידים לביסוס הקשר האישי ואיתור חוזקות.

מימד קהילתי

מימד קהילתי

בית הספר מקיים פעילות עם המתנ"ס השכונתי במסגרתה מועלה מופע של להקת המחול הבית סיפרית. בבית הספר מוקמת גינה קהילתית המזמינה את הורי בית הספר ואנשי הקהילה לעסוק בגידול וטיפוח של ירקות, צמחי תבלין ופרחים. בית הספר מאמץ את המרכז לקשיש הממוקם בשכונה ומשתתף בפעילות חג החנוכה. תלמידי בית הספר ממלאים תפקידי חונכות לילדי הגן הסמוך ובו ילדי חינוך מיוחד. 

מימד ארגוני

מימד ארגוני

תהליכי העבודה הבית ספריים ממוקדים להטמעת הייחודיות הבית ספרית במערכת השעות, היבטים מבניים, הכשרה והתמקצעות של הצוות החינוכי בדרכי למידה תואמות ייחודיות.

מימד הון אנושי

מימד הון אנושי

בית הספר מקיים תהליכי העצמה ופיתוח אישי ומקצועי של מורים המקדמים את עקרונות הפעולה של הייחודיות.  אנו מפעילים במות שיתוף ולמידה של צוות המורים.

איים של חדשנות:

הכיתה כנבחרת. 


פרטי התקשרות:

מנהל/ת:אסף לוי
טלפון:09-8872058
פקס:09-7886174
אתר אינטרנט:לחץ כאן
כתובת:רח' הזמיר 18 נתניה
פנה ישירות לביה"ס
1.JPG 2.JPG 3.JPG 4.JPG 6.JPG 7.JPG 8.JPG 9.JPG 10.JPG 11.JPG 13.JPG 17.JPG 18.JPG 20.JPG 22.JPG 23.JPG 25.JPG 26.JPG 27.JPG